To nie jest tylko wizytówka.

Zabawne? Tak. Przesadzasz? Jasne. Niemożliwe? Nie bardzo. Jeśli uważasz, że kluczowa scena w American Psycho, gdzie Patrick Bateman i jego rówieśnicy porównują wizytówki do ostatniego szczegółu (lub "znaku wodnego"), nigdy nie mogła się zdarzyć, jestem tu, aby ci powiedzieć, nigdy nie mów nigdy.

Choć film sam w sobie jest satyryczny - a więc stworzony z myślą o ośmieszeniu - ludzie oceniają cię na podstawie prezentacji twoich produktów. Wizytówka to nie tylko 2" x 3,5" kartka papieru, na której zapisujesz swoje dane kontaktowe; to broń używana przez pracowników i w świecie marketingu. Nawet jeśli nie zgadzasz się z tą filozofią, albo powiedzmy, że jesteś zbyt beztroski, by się wtrącać w różne rodzaje czcionek i czy używać biało-białego papieru, czy zwykłej bieli, a może jesteś częścią obozu, który uważa te rzeczy za trywialne, musisz się do pewnego stopnia zgodzić, że są ludzie, którzy będą się wtrącać w takie rzeczy, i są ludzie, którzy będą cię oceniać na twoich wizytówkach.

Dlaczego więc nie poświęcić trochę więcej czasu na stworzenie potężnego narzędzia marketingowego, które nie tylko pomoże ludziom Cię zapamiętać, ale zwróci uwagę na fakt, że zwracasz uwagę na szczegóły i prezentację? Pierwsze wrażenia zawsze się liczą, więc czy jest to konkretny wybór projektu, który może Cię wyróżnić, czy też miły akcent, np. zaokrąglone rogi, włożenie trochę więcej wysiłku idzie daleko. W końcu nie chcesz dać się złapać w tej przerażającej sali konferencyjnej w samym środku wyzwania, jakim jest wizytówka, przeklinając siebie pod nosem za to, że przegrałeś z facetem z nieco chłodniejszym wyborem kolorów.

Story Page